پیگیری وضعیت درخواست جبران خسارت (SLA)

پیگیری وضعیت درخواست جبران خسارت (SLA)

- در صورتی که گمان می‌کنید ارایه خدمات به شما شامل موارد نقض توافق‌نامه سطح خدمات می‌شود، می‌توانید با تکمیل و ارسال فرم زیر، ضمن اطلاع‌رسانی این موضوع به شرکت لایزر، نتیجه را تا برطرف شدن مشکل و یا جبران خسارت دنبال فرمایید.
- جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قوانین و مقررات نقض SLA، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می توانید به این صفحه مراجعه نمائید.
- در صورتیکه قبلا فرم شکایت را تکمیل و کدپیگیری را دریافت نموده اید. می توانید از طریق فرم زیر نسبت به پیگیری آن اقدام نمائید.
تلفن مخصوص ADSL :
شماره پیگیری :
 
پیگیری وضعیت درخواست جبران خسارت