فرم ثبت درخواست جبران خسارت (SLA)

فرم ثبت درخواست جبران خسارت

- در صورتی که گمان می‌کنید ارایه خدمات به شما شامل موارد نقض توافق‌نامه سطح خدمات می‌شود، می‌توانید با تکمیل و ارسال فرم زیر، ضمن اطلاع‌رسانی این موضوع به شرکت لایزر، نتیجه را تا برطرف شدن مشکل و یا جبران خسارت دنبال فرمایید.
- جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قوانین و مقررات نقض SLA، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می توانید به این صفحه مراجعه نمائید.
- در صورتیکه قبلا فرم شکایت را تکمیل و کدپیگیری را دریافت نموده اید. می توانید از طریق بخش پیگیری وضعیت درخواست جبران خسارت اقدام نمائید.

- تکمیل نمودن تمامی موارد الزامی می باشد.
نام مشترک :
شماره موبایل :
تلفن مخصوص ADSL :
نوع خرابی :
با پشتیبانی شرکت تماس گرفته اید ؟
مدت زمان مشکل سرویس :
تاریخ شروع خرابی :
ساعت شروع خرابی :
 
شرح درخواست (خرابی) :
 
 
 
ثبت درخواست جبران خسارت