در حال جستجو...

معرفی لایزر

شرکت لایزر در سال 1349 تاسیس و به عنوان قدیمی ترین شرکت حوزه مرتبط با IT و مخابرات محسوب می گردد .
این شرکت در سال 1380 بخش مخابرات و شبکه خویش را با هدف فعالیت در زمینه فن آوری اطلاعات و مخابرات تاسیس نمود و با جذب نیروهای متخصص و کار آمد و دریافت مجوزهای لازم، به عنوان پیمانکار نصب و راه اندازی تعدادی از سایت های BTS پروژه موبایل شرکت همراه اول در استان های تهران و خراسان فعالیت نمود. در سال 1382 با دریافت مجوز PAP به شماره 15149/12/310 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی, نسبت به ارائه سرویس اینترنت پر سرعت ADSL ، طبق مفاد پروانه به مشترکین در سراسر ایران، اقدام کرده و با نصب، تکمیل و راه اندازی تجهیزات مربوط به تکنولوژی شبکه های ارتباطی Wimax در سال 1385 و همچنین ایجاد زیر ساخت های لازم شبکه ماکروویو و دریافت مجوز های باند های فرکانس اختصاصی لازم ،اقدام به گسترش و بکارگیری سرویس های ارتباطی پر سرعت خویش نمود.
شرکت لایزر در سال 1395 با دریافت مجوز FCP به شماره 25-94-100 از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گام بلندی در مسیر تحقق خواسته و انتظارات مشتریان خود برداشته است.
لازم به ذکر است که مجوز FCP جایگزین مجوز های ارائه شده سابق (isp,isdp,voip,pstn,pap) گردید و لذا ظرفیت ارائه هر نوع سرویس، مبتنی بر پهنای باند اینترنت، هرگونه خدمات ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه و ارائه خدمات صوتی، تصویری، متنی، داده ای و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده را دارا می باشد.
همچنین این شرکت در قالب کنسرسیوم مشارکت شرکت حلماگستر، برنده مزایده ارائه سرویس TD_LTE بوده و امکان حق بهره .برداری از فرکانس 2300 مگاهرتز را دارا می باشد

ماموریت و چشم انداز

ماموریت:
 سهیم شدن در توسعه کیفیت زندگی از طریق ایجاد خدمات ارتباطی پایدار

چشم انداز – افق 1401:
قرار گرفتن در میان سه شرکت برتر ارائه دهنده خدمات ارتباطی ثابت ارزش آفرین در کشور 
شرکت برتر خدمات ارتباطی ثابت ، شرکتی است که 
  • ب: برتری در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان 
  • ر: رضایت مشتریان بصورت مداوم ارتقا یابد. 
  • ت: توسعه خدمات بر اساس تکنولوژی روز و همگام با خدمات ارائه شده در سطح کشور 
  • ر: راهبری در حوزه صنعت از طریق پیشرو بودن در حوزه های تخصصی سازمان 
هدف بلند پروازانه:
 قرار گرفتن در میان سه شرکت برتر ارائه دهنده خدمات ارتباطی ثابت 

تعریف جایگاه خاص:
شرکت ارائه دهنده خدمات ارتباطی ثابت ارزش آفرین 

افق زمانی:
 شش سال

ارزش‌های سازمانی

  • رهبری و راهبری
  • خردورزی و دور اندیشی
  • تعالی جویی و کیفیت گرایی
  • توسعه سرمایه های انسانی شایسته
  • یادگیری، خلاقیت و نوآوری
  • مشارکت و کارگروهی
  • مسئولیت پذیری
  • ارزش آفرینی برای مشتریان